مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-15ورزشي

سرپرست والیبال چگونه انتخاب می شود؟


محمود افشاردوست در مورد انتخاب سرپرست فدراسیون والیبال می گوید اگر معیار تصمیم گیری در مورد فدراسیون های ورزشی، اساسنامه تصویب شده در ایران است باید سرپرست توسط وزارت ورزش انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون های ورزشی همواره با مسئله ای تحت عنوان تعیین سرپرست تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مربوطه روبرو بوده اند و تاکنون همواره وزارت ورزش و جوانان در این خصوص تصمیم گیری کرده و پس از اتمام دوره زمانی ریاست یک فدراسیون، با فعالیت همان رییس تحت عنوان سرپرست موافقت کرده یا سرپرست جدیدی را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب کرده است.

به تازگی فدراسیون والیبال اعلام کرد، با اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری در خصوص تعیین سرپرست فدراسیون والیبال روز دوشنبه 29 آبان از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

اما سید محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کمتر از 24 ساعت از خبر منتشر شده از سوی فدراسیون والیبال، اعلام کرد که این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاریخ پیشنهادی صادر نکرده است.

چه کسی سرپرست فدراسیون را انتخاب می کند؟ محمود افشاردوست، عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در مورد چالشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست والیبال چگونه انتخاب می شود؟

سرپرست والیبال چگونه انتخاب می شود؟