مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-16حوادث

سازش سه فقره قتل عمد در یک روز!


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از گذشت اولیای دم سه محکوم به قصاص نفس پای چوبه دار در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از گذشت اولیای دم سه محکوم به قصاص نفس پای چوبه دار در ارومیه خبر داد.

وی اظهار داشت: این سه محکوم به قصاص نفس با هویت های ف- ا، ح – ا و ش-ع محکومین سه پرونده قتل عمدی بودند که حکم محکومیت به قصاص نفس آنها صادر، و به تایید دیوان عالی کشور رسیده و قطعی شده بود و قرار بود سحرگاه روز پنجشنبه 25 آبان در زندان ارومیه به دار مجازات آویخته شوند.

عتباتی ادامه داد: در صورتی که همه شرایط برای اجرای حکم این سه نفر در سحرگاه امروز محیا بود با مداخله مدیران قضایی و زندان، شوراهای حل اختلاف و هسته های جهادی بخشایش و مددکاری زندان، اتفاقی فرخنده رقم خورد و با گذشت اولیای دم پای چوبه دار، به این افراد فرصت دوباره زندگی بخشده شد و از دار مجازات رهایی یافتند.

عتباتی گفت: زیباترین نمود انسانیت و ایمان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام زمانی جلوه کرد که هنگام اجرای حکم یکی از این محکومین توسط مادر مقتول با شنیدن نام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها این مادر مومن و دلسوخته از حق خود گذشت کرد و خودش طناب دار را از گردن قاتل باز کرد و حیاتی دوباره به او بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش سه فقره قتل عمد در یک روز!

سازش سه فقره قتل عمد در یک روز!