مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-25ورزشي

انتخاب مخفیانه 6عضو مجمع سازمان لیگ!


مجمع سازمان لیگ حدود چهارسال است که برگزار نشده و به تبع آن هیات رییسه سازمان لیگ بعداز پایان دوره رسمی خود، مدتهاست که وجود قانونی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در این مدت طولانی، سازمان لیگ عمدتا با سرپرست اداره شده و درگیری هایی بین اعضای جدا شده آن رخ داده بود.

بسیاری از مدیران دوره قبلی دیگر در سمت سابق نبودند و از ریاست باشگاه یا هیات استانی کنار رفتند که نظیر آن سعید آذری، منصور قنبرزاده و غیره هستند.

حالا بعد از انتخاب حیدر بهاروند به عنوان رییس سازمان لیگ قرار است مقدمات برگزاری مجمع سازمان لیگ فراهم شود اما در اقدامی عجیب روز گذشته بدون سروصدا و بدون اینکه رسانه ها در جریان باشند نمایندگان هیات های استانی با تشکیل جلسه نفرات خود را برای حضور در مجمع سازمان لیگ انتخاب کرده اند.

موضوعی که باعث شده تا انتقاد خیلی ها بلند شود و این سوال ایجاد شود اگر روند انتخابات نفرات برای نمایندگان هیات ها روال قانونی و شفافی داشته چرا این قدر پنهانی این انتخابات انجام شده است؟ با حضور روسای هیات های فوتبال استان های کشور، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

طبق این انتخابات که روز گذشته انجام شده نفرات زیر برگزیده شده اند: 1-رحیم درزی خلردی 10 رای (مازندران) 2-عبدالکاظم طالقانی 9 رای (خوزستان) 3-محمدرضا غفاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مخفیانه 6عضو مجمع سازمان لیگ!

انتخاب مخفیانه 6عضو مجمع سازمان لیگ!