مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-12سياسي

همدلی موجب تحقق مأموریت های جهاد دانشگاهی خواهد شد


رییس جهاد دانشگاهی فارس بر ضرورت حفظ انسجام و هم افزایی در این نهاد تأکید کرد و گفت: حس همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف و مأموریت بین جهادگران، سرمایه گرانبهایی است که باید حفظ شود.

- ایسنا/فارس رییس جهاد دانشگاهی فارس بر ضرورت حفظ انسجام و هم افزایی در این نهاد تأکید کرد و گفت: حس همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف و مأموریت بین جهادگران، سرمایه گرانبهایی است که باید حفظ شود.

امیر حسین استقلال امروز، 21 آبان در نشست صمیمی جهادگران جهاددانشگاهی فارس، جلسات همفکری و همدلی را ارزشمند دانست و گفت: این نشست های صمیمانه درون واحد موجب انسجام و هم افزایی می شود و حس همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف و مأموریت بین جهادگران، سرمایه گرانبهایی است که باید حفظ شود.

رییس جهاددانشگاهی فارس فعالیت آموزشی یک ماهه اخیر این واحد را مورد توجه و تقدیر قرار داد و افزود: برای نخستین بار آزمون استخدامی در استان فارس با حضور 11 هزار شرکت کننده، بیش از تعداد شرکت کنندگان پایتخت کشور در استان فارس برگزار شد که توان بالای عملیاتی و ظرفیت عظیم جهادگران فارس را نشان داد.

استقلال ادامه داد: کانون ارزیابی شایستگی مدیران جهاددانشگاهی فارس امسال دو برابر سال های گذشته توانست در مدت بیش از دو هفته از 7 صبح تا 19 ارزیابی بدو استخدام یکی از سازمان های دولتی استان را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی موجب تحقق مأموریت های جهاد دانشگاهی خواهد شد

همدلی موجب تحقق مأموریت های جهاد دانشگاهی خواهد شد