مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-20سياسي

رونمایی از سند چشم انداز توسعه گلستان در سفر رییس جمهور


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه سند چشم انداز استان در 31 بخش تدوین و تصویب شده است، افزود: این سند همزمان با سفر دوم رییس جمهور رونمایی می شود.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه سند چشم انداز استان در 31 بخش تدوین و تصویب شده است، افزود: این سند همزمان با سفر دوم رییس جمهور رونمایی می شود.

سیدمهدی مهیایی شامگاه دوشنبه، 29 آبان ماه 1402 در آیین افتتاح شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان بر خلاف ظرفیت های بسیار بالا در حوزه های مختلف، از نظر شاخص های توسعه ای در میان 10 استان آخر کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در کنار ظرفیت هایی ارزشمندی همچون کشاورزی ، یکی از مهمترین ظرفیت های استان گردشگری است، ادامه داد: سرانه درآمد سالیانه مردم گلستان نصف میانگین کشوری بوده و برای برون رفت از این شرایط باید طرح هایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را اجرا می کردیم که با حمایت های دولت سیزدهم، اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف برای ارتقای وضعیت اشتغال و اقتصاد استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند چشم انداز توسعه گلستان در سفر رییس جمهور

رونمایی از سند چشم انداز توسعه گلستان در سفر رییس جمهور