مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-23سياسي

بنیاد مسکن حق اخذ وجه برای تغییر کاربری اراضی را ندارد


رییس دیوان عدالت اداری در نامه ای به رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عدم توجه به دادنامه های صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری را موجب هدر رفت بیت المال و تضییع حقوق افراد دانست.

- رییس دیوان عدالت اداری در نامه ای به رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عدم توجه به دادنامه های صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری را موجب هدر رفت بیت المال و تضییع حقوق افراد دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری طی نامه ای به رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد؛ اخذ وجوه تحت عنوان هزینه ارائه خدمات فنی در ازای موافقت با تغییر کاربری، ورود اراضی به محدوده روستا، تفکیک پلاک و سایر وظایف مقرر در قانون که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار انجام آن می باشد خارج از حدود اختیار آن بنیاد بوده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صلاحیتی جهت اخذ وجوه به ازای ارائه خدمات فوق برخوردار نمی باشد.

در این نامه تاکید شده است که عدم توجه به دادنامه های صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری موجب طرح شکایت های متعدد بر اساس این موضوع به طرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است.

به همین جهت در راستای تحقق حاکمیت قانون، جلوگیری از هدر رفت بیت المال و پیشگیری از طرح شکایات متعدد در دیوان عدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن حق اخذ وجه برای تغییر کاربری اراضی را ندارد

بنیاد مسکن حق اخذ وجه برای تغییر کاربری اراضی را ندارد