مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-11اقتصادي

مرغداران اردستان برای دریافت نهاده مشکل دارند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: مرغداران این شهرستان همچنان در زمان بندی دریافت نهاده مشکلاتی دارند و نمی توانند در سامانه، اقلام مورد نیاز خود را در زمان مقرر دریافت کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: مرغداران این شهرستان همچنان در زمان بندی دریافت نهاده مشکلاتی دارند و نمی توانند در سامانه، اقلام مورد نیاز خود را در زمان مقرر دریافت کنند.

محمدامینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برداشت انار در شهرستان اردستان در حال اتمام است و امسال همانند سه چهار سال گذشته متوسط برداشت این محصول از هر هکتار 15 تن بوده که از مهم ترین ارقام انار موجود در باغات شهرستان می توان به پوست قرمز اردستان، سبزه، گلوباریک، شه بر، می خوش، نادری و پوست قرمز مهاباد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه 550 هکتار از اراضی و باغات شهرستان اردستان درختان انار کاشته شده است، گفت: به طور متوسط 8200 تن محصول انار از باغات این شهرستان برداشت شده که بیشترین مقدار برداشت شده به بازارهای خارج شهرستان مانند تهران و اصفهان صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان با اشاره به برداشت محصول زعفران در اردستان، گفت: حدود 50 هکتار از اراضی شهرستان اردستان به کشت زعفران اختصاص داده شده و این مقدار هر ساله در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران اردستان برای دریافت نهاده مشکل دارند

مرغداران اردستان برای دریافت نهاده مشکل دارند