مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-28سياسي

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود


مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هیئت رییسه مجلس باید صدا و مطالبات به حق جهادگران آسمانی را بشنوند و این قانون مقدس را تصویب کنند.

-   محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش جهادگران در آبادانی استان خوزستان اظهار کرد: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همبستگی همه ی آحاد جامعه در حوزه های اعتقادی و اجتماعی نیاز دارد.

  وی ادامه داد: گروه های جهادی و جهادگران در عرصه های مختلفی نظیر مدافعان سلامت، مدافعان حرم و مبارزه  با فقر و محرومیت ماموریت های مختلفی داشته است که همه آنها در راستای ایجاد تحول و پیشرفت در کشور بوده است.

  سردار زهرایی با تاکید بر لزوم رفع محرومیت در کشور گفت: محرومیت زدایی  همه جانبه در جامعه زمانی صورت می گیرد که گروه های جهادی تخصصی عمل کنند و در تعامل با جامعه هدف خویش باشند، در عین حال برای خودسازی و دیگرسازی در جامعه تلاش کنند.

  وی تصریح کرد: هر تلاشی که جهادگران برای رفع محرومیت انجام می دهند قطعا رضایت مندی خداوند و مردم را در پی خواهد داشت و این امر مقدمه ای برای پرورش نیروهای جهادی است.

  سردار زهرایی با اشاره به بالندگی گروه های جهادی در جامعه گفت: در حال حاضر جریان جهادی با گسترش در میان مردم به عنوان مولفه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود

سردار زهرایی: هیئت رییسه مجلس باید صدای جهادگران را بشنود