مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-18پزشكي

دیابتی ها هرگز نباید گرسنه بمانند


فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم همدان اعلام کرد: اُفت قندخون از افزایش آن هم خطرناک تر است، برخلاف تصور همه، دیابتی ها باید به صورت مرتب غذا بخورند و هرگز گرسنه نمانند.

- ایسنا/همدان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم همدان اعلام کرد: اُفت قندخون از افزایش آن هم خطرناک تر است، برخلاف تصور همه، دیابتی ها باید به صورت مرتب غذا بخورند و هرگز گرسنه نمانند.

دکتر شیوا برزویی شنبه 27 آبان در همایش روز جهانی دیابت همدان، اظهار کرد: همه به افراد دیابتی می گویند چیزی نخور تا قندت بالا نرود اما اُفت قندخون از افزایش آن هم خطرناک تر است.

دیابت تنها بیماری است که به صورت مستقیم با نحوه خورد و خوراک و برنامه غذایی افراد ارتباط دارد، بر خلاف تصور همه، دیابتی ها باید به صورت مرتب غذا بخورند و هرگز گرسنه نمانند.

وی مطرح کرد: بیماران دیابتی بر خلاف افراد عادی به جای سه وعده باید روزی چند وعده غذایی داشته باشند چرا که این افراد از داروهای مختلف ضددیابت به صورت خوراکی و تزریقی استفاده کرده و در صورت عدم استفاده از مواد غذایی به اندازه کافی، دچار اُفت قند شدید می شوند اما اینکه چه خوراکی هایی بخورند و چه مواد غذایی را از برنامه غذایی شان حذف کنند، بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابتی ها هرگز نباید گرسنه بمانند

دیابتی ها هرگز نباید گرسنه بمانند