مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 23:252023-10-31بين الملل

میز جدید «پوتین» سوژه رسانه ها شد


میز مستطیلی شکل رییس جمهوری روسیه که به مراتب از میز پیشین بیضی شکل او در سالن کاترین کاخ کرملین بزرگ تر است، همچنان او را از میهمانان دور نگاه می دارد و در عین حال، - فضایی خالی در وسط میز وجود دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

میز استفاده شده در جریان میزبانی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه از 12 رهبر و نماینده گروه های مذهبی این کشور سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو؛ میز مستطیلی شکل رییس جمهوری روسیه که به مراتب از میز پیشین بیضی شکل او در سالن کاترین کاخ کرملین بزرگ تر است، همچنان او را از میهمانان دور نگاه می دارد و در عین حال، فضایی خالی در وسط میز وجود دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

   این میز در جریان دیدار ولادیمیر پوتین با 12 رهبر و نماینده گروه های مذهبی این کشور دستمایه طنز کاربران شبکه های اجتماعی شده که به ویژه بر ابعاد عجیب و غریب آن و همچنین فاصله زیاد پوتین با میهمانان دست گذاشته اند.

آنتون گراشچنکو، مشاور وزیر کشور اوکراین با اشاره به فاصله پوتین از میهمانانش از جمله رییس کلیسای ارتدکس روسیه می نویسد که این میز او را به یاد استخر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز جدید «پوتین» سوژه رسانه ها شد

میز جدید «پوتین» سوژه رسانه ها شد