مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-20سياسي

حیات انسان به علم و دانش وابسته است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین جوانان و سایرین گفت: کسی که به دنبال کتاب، قلم و دانش نیست حیات ندارد زیرا حیات انسان به علم و دانش وابسته است و علم انسان را حفظ می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین جوانان و سایرین گفت: کسی که به دنبال کتاب، قلم و دانش نیست حیات ندارد زیرا حیات انسان به علم و دانش وابسته است و علم انسان را حفظ می کند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 29 آبان ماه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: رشت، شهر اولین ها در برخورداری از اولین کتابخانه، شهرداری، بانک و غیره بوده اما امروز در کتابداری و کتابخوانی قدری عقب ماندیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تبعات منفی کاهش سرانه مطالعه و کتابخوانی در ایران، بیان کرد: برای افزایش این سرانه و ترویج کتاب و کتابخوانی بین مردم باید تلاش بیشتری صورت گیرد؛ همچنین اهل مطالعه و کتاب در روایات مورد تأکید و تشویق قرار گرفته است، به طوری پیامبر(ص) فرمودند هر کسی که به سوی یک دانشمند و عالم برود و در محضر او بیاموزد، خداوند در قیامت به او عنایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات انسان به علم و دانش وابسته است

حیات انسان به علم و دانش وابسته است