مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-19بين الملل

ترکی فیصل اجرای قطعنامه های شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شد


رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اعمال فشارهای بین المللی علیه این رژیم و تحمیل اجرای قطعنامه های شورای امنیت در این خصوص را خواستار شد.

- رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اعمال فشارهای بین المللی علیه این رژیم و تحمیل اجرای قطعنامه های شورای امنیت در این خصوص را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خلیج آنلاین، ترکی فیصل، رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان در سخنرانی که در کنفرانس منامه داشت، اظهار کرد: جهان شاهد شکستی در توقف حملات اسراییل به غزه است که به سطح کشتار جمعی رسیده و با تهدید به استفاده از سلاح هسته ای همراه شده است.

ترکی فیصل گفت، در شرایطی که رژیم صهیونیستی جنگ بی سابقه ای را علیه نوار غزه آغاز کرده، خواستار اعمال فشارهایی بین المللی بر این رژیم شد.

رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان در ادامه خواستار این شد که همانند آنچه در عراق و دیگر کشورها انجام شد، اجرای قطعنامه های شورای امنیت به رژیم اشغالگر صهیونیستی تحمیل شود.

او گفت: از زمان تشکیل اسراییل در سال 1948 هر بار که بحران یا جنگی در منطقه ما آغاز می شود، صحبت ها درباره نیاز به یافتن راه حلی برای پرداختن به ریشه های این درگیری افزایش می یابد و با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکی فیصل اجرای قطعنامه های شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شد

ترکی فیصل اجرای قطعنامه های شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شد