مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-08اقتصادي

شهرستان رزن در حوزه ساختمان ها در سطح کشور بالاترین ایمنی را دارد


در حوزه ساختمان و ایمنی و ساخت و سازها با رعایت آیین نامه 2800، رزن نخستین شهرستانی است که در سطح کشور ایمنی بالایی در حوزه ساختمان ها دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: در حوزه ساختمان و ایمنی و ساخت و سازها با رعایت آیین نامه 2800، رزن نخستین شهرستانی است که در سطح کشور ایمنی بالایی در حوزه ساختمان ها دارد.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 17 آبان در دومین مجمع سلامت شهرستان رزن، اظهار کرد: در بحث ایمنی راه ها شهرستان رزن دارای 17 نقطه حادثه خیز رسمی ثبت شده در آمار پلیس راه و راهداری بود که مشکلات این نقاط با صرف اعتباری افزون بر 36 میلیارد تومان مرتفع شده و هم اکنون شهرستان رزن هیچ نقطه حادثه خیز ثبت شده ندارد و آمار تصادفات منجر به فوت و جرح شهرستان کاهشی شده است.

وی یادآور شد: در حوزه ایمنی بیمه ساختمان ها را پیگیری کردیم و عموم ساختمان ها در حوزه شرکت های خدمات رسان بیمه هستند و خوشبختانه مشکلی در این رابطه نداریم.

غفاری آثار با اشاره به حوزه جمعیت جوانی و فرزندآوری شهرستان نیز گفت: شهرستان رزن در حوزه طلاق کاهش و در حوزه ازدواج با افزایش همراه بوده است و با حمایت های خوب انجام شده در هفت ماه امسال 700 نفر در این شهرستان تسهیلات ازدواج و 538 نفر تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رزن در حوزه ساختمان ها در سطح کشور بالاترین ایمنی را دارد

شهرستان رزن در حوزه ساختمان ها در سطح کشور بالاترین ایمنی را دارد