مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-29فرهنگي

از اکران «درون ماهی» تا خبرهای از «ملاقات خصوصی» و «رعنا»


فیلمبرداری فیلم کوتاه «رعنا» به پایان رسید، اکران «درون ماهی» در هنر و تجربه و خبرهایی از تئاتر از جمله خبرهای دریافتی است.

- فیلمبرداری فیلم کوتاه رعنا به پایان رسید، اکران درون ماهی در هنر و تجربه و خبرهایی از تئاتر از جمله خبرهای دریافتی است.

آغاز اکران فیلم سینمایی درون ماهی در گروه هنر و تجربه از 10 آبان فیلم سینمایی درون ماهی به نویسندگی و کارگردانی بهزاد وزیری و تهیه کنندگی مسعود وزیری از چهارشنبه 10 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

فیلم سینمایی درون ماهی ماجرای مردی به نام یوسف است که با باند تبهکاری درگیر می شود و این درگیری مشکلات بیشتری را برای وی بدنبال دارد.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی درون ماهی روز چهارشنبه 10 آبان در سینمای مهر آبادان با حضور سازندگان فیلم، سینماگران و مدیران فرهنگی برگزار می شود و سپس اکران فیلم سینمایی درون ماهی از روز چهارشنبه 10 آبان در سینماهای مهر آبادان و سینما فردوسی اهواز آغاز می شود.

عوامل فیلم سینمایی درون ماهی عبارتند از:نویسنده و کارگردان: بهزاد وزیری، تهیه کننده: مسعود وزیری، مدیر فیلمبرداری: رضا عبیات، تدوین: سهراب خسروی، صداگذاری: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، موسیقی متن: محمد فرشته نژاد، طراح چهره پردازی: مهرداد صیادی سامانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اکران «درون ماهی» تا خبرهای از «ملاقات خصوصی» و «رعنا»

از اکران «درون ماهی» تا خبرهای از «ملاقات خصوصی» و «رعنا»