مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-31بين الملل

اقدام کاخ سفید برای مقابله با «یهود ستیزی» در دانشگاه های آمریکا


کاخ سفید نسبت به اقدامات «یهودستیزانه»در مدارس و دانشگاه های آمریکا پس از آغاز درگیری های میان حماس و رژیم صهیونیستی در تاریخ 7 اکتبر ابراز نگرانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید در اظهاراتی عنوان کرده است که برای مقابله با یهود ستیزی در مدارس و دانشگاه های آمریکا پس از آغاز جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی اقداماتی را انجام می دهد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مقامات کاخ سفید گفته است که داگلاس امهاف همسر کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا در نشستی با رهبران سازمان های بزرگ یهودی در رابطه با این موضوع بحث و گفتگو کرده است.

به گفته این مقام کاخ سفید، دولت بایدن سعی دارد اقدامات متعددی را برای رسیدگی به روند افزایشی و نگران کننده اقدامات ضد یهود در مدارس و دانشگاه های آمریکا انجام دهد.

وی همچنین عنوان کرده که قرار است، میگل آنجل کاردونا وزیر آموزش ایالات متحده آمریکا به همراه چند تن از مقامات دیگر ضمن بازدید از یک موسسه آموزشی، میزگردی را با دانش آموزان یهودی در راستای بررسی ابعاد این اقدامات، برگزار کنند.

به گفته کاخ سفید، وزارت دادگستری و امنیت داخلی آمریکا نیز در جریان رسیدگی به این موضوع وارد شده و برای ارائه راهکار های مورد نیاز تاکنون با چند دانشگاه در ایالات مختلف این کشور گفتگو کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام کاخ سفید برای مقابله با «یهود ستیزی» در دانشگاه های آمریکا

اقدام کاخ سفید برای مقابله با «یهود ستیزی» در دانشگاه های آمریکا