مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-17بين الملل

بایدن با امضای بودجه موقت دیگری جلوی تعطیلی دولتش را گرفت


رییس جمهور آمریکا یک روز مانده به موعد تعطیل شدن نهادهای دولتش با امضای یک لایحه بودجه موقت دیگر جلوی تعطیلی آنها را گرفت.

- رییس جمهور آمریکا یک روز مانده به موعد تعطیل شدن نهادهای دولتش با امضای یک لایحه بودجه موقت دیگر جلوی تعطیلی آنها را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با امضای این لایحه بودجه موقت توسط جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، نزاع با جمهوریخواهان کنگره بر سر بودجه فدرال به سال آینده میلادی کشیده شده و بن بست بر سر کمک های واشنگتن برای اوکراین و رژیم صهیونیستی در کنگره نیز همچنان ادامه می یابد.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، این لایحه بودجه موقت در هفته جاری توسط مجالس سنا و نمایندگان کنگره آمریکا به تصویب رسیده و جلوی تعطیلی دولت واشنگتن را تا بعد از فصل تعطیلات سال نوی میلادی گرفت و به قانونگذاران آمریکایی نیز مهلت بیشتری برای رفع اختلافات قابل توجه خود بر سر بودجه دولت برای سال مالی فعلی بخشید.

بایدن این لایحه را در ضمن حضور در شهر سان فرانسیسکو به منظور میزبانی از اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه امضا کرد.

این بسته موقت، بودجه دولت بایدن را در سطح فعلی برای حدود دو ماه دیگر در ضمن آنکه مذاکرات بر سر یک بسته بودجه ای بلند مدت برگزار می شود، حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن با امضای بودجه موقت دیگری جلوی تعطیلی دولتش را گرفت

بایدن با امضای بودجه موقت دیگری جلوی تعطیلی دولتش را گرفت