مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-24دانش

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان


رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 4 هزار و 453 دانشجوی جدید پذیرفته شده اند، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی نشان می دهد.

- مریم مهدی عراقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام دانشجویان تا هفتم آبانماه در تمامی مراکز و واحدهای استان انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و  گفت: مرحله اول ثبت نام به صورت غیر حضوری با اسکن رنگی مدارک با فرمت Jpg یا Jpeg و حجم حداکثر 250 کیلوبایت در سایت گلستان به آدرس reg.

pnu.

ac.

ir  صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان نیز به صورت حضوری با ارائه اسکن رنگی صفحه اول و توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس 4*3 جدید با زمینه روشن، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک مشخص کننده نظام وظیفه(ویژه آقایان) انجام خواهد گرفت.

مهدی عراقی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان در سال تحصیلی جدید 4 هزار و 453 دانشجو  پذیرفته شده دارد، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان

افزایش 10 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان