مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-15بين الملل

آلمان ها در غزه به دنبال چه می گردند؟


بدیهی است که دولت مردان آلمان به دلیل وابستگی به لابی صهیونیستی، التزام خود به پیروی بی چون وچرا از آمریکا و برخی اهداف جاه طلبانه شخصی، چشم به روی نسل کُشی فلسطینی ها در غزه بسته و به حمایت از استمرار جنایات صهیونیست ها می پردازند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل در حالی دومین ماه خود را سپری می کند که مقامات غربی همچنان حاضر به عقب نشینی از حمایت های بی چون وچرای خود از صهیونیست ها نیستند.

در همین رابطه؛ اولاف شولتز صدر اعظم آلمان در قامت یکی از مخالفان سرسخت آتش بس فوری در باریکه غزه به روزنامه آلمانی هایلبرونر اشتیمه گفته است: آزادانه اعلام می کنم که فکر نمی کنم درخواست آتش بس فوری یا وقفه طولانی در جنگ، درست باشد! با توجه به حجم بالای تلفات جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه که به آماری بالای 11 هزار شهید و چند ده هزار زخمی رسیده و با عنایت به مطالبات گسترده جهانی از جمله مردم آلمان مبنی بر برقراری آتش بس و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، این سوال مطرح است که چرا سران برلین با آتش بس اعلام مخالفت می کنند؟ در پاسخ به این پرسش چند نکته قابل توجه است: نخست؛ دولت مردان آلمانی مانند همتایان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی خود برخلاف ادعاهای دموکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان ها در غزه به دنبال چه می گردند؟

آلمان ها در غزه به دنبال چه می گردند؟