مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 22:452023-11-12سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: «اقناع» بهترین راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: «اقناع» بهترین راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و اگر این گفتمان بین دانش آموزان ترویج شود، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امشب در نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، با تقدیر از متصدیان برگزاری برنامه های راهپیمایی یوم الله 13 آبان، با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه تربیت در مدارس اظهار کرد: یکی از موضوعات موردنیاز معلمانی که در سال های جدید جذب آموزش و پرورش شده اند، تسلط بر مهارت های عمومی تربیتی، پرورشی و آموزشی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان برگزاری کارگاه های مهارت آموزی به ویژه در حوزه های تربیتی برای معلمان جدیدالورود را ضروری دانست و افزود: نقش مشاوران و مربیان پرورشی در مسیر تحصیلی دانش آموزان گاهی حتی از والدین آنها نیز مهم تر است.

مطیعی با تأکید بر لزوم پیش بینی ضوابط لازم در خصوص ایجاد هیأت های مذهبی به ویژه در حوزه دانش آموزی تصریح کرد: فعالیت هایی نظیر ایجاد هیأت های مذهبی در مدارس نباید به تحصیل دانش آموزان آسیب وارد کند و باید ضوابط و چارچوب های دقیقی در خصوص فعالیت هیأت های دانش آموزی تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: «اقناع» بهترین راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

نماینده ولی فقیه در سمنان: «اقناع» بهترین راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است