مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-06سياسي

لزوم ساخت کتابخانه در سایت های مسکن ملی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان گفت: باید نسبت به ساخت کتابخانه ها در سایت های مسکن ملی استان برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با بیان اینکه باید اقدامات فرهنگی در حوزه آگاهی بیشتر مردم صورت گیرد اظهار کرد: کتابخانه های عمومی برنامه هایی را در نظر گرفته و در هفته کتاب اجرا خواهد کرد همانگونه که تاکنون نیز برنامه های معرفتی مبتنی بر کتاب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هفته کتاب از 23 تا 30 آبان با شعار آینده خواندنی است برگزار خواهد شد تصریح کرد: از دستگاه ها تقاضا می شود با همکاری یکدیگر در همه حوزه های فرهنگی فعالیت موثر واقع شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در ادامه با بیان اینکه ملایر نیازمند یک کتابخانه استاندارد است اضافه کرد: ملایر در کتابخانه های روستایی رتبه اول استان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص جمعیت و ماندگاری مردم برای ایجاد کتابخانه در روستاها اهمیت دارد و روستاهای کوچک و کم جمعیت را با کتابخانه سیار پوشش داده می شود.

زارعی با بیان اینکه پیشخوان های کتاب نیز می تواند نیازهای اطلاعاتی روستاها را برطرف کند گفت: در هر روستا دهیاری یک مکان اختصاص دهد منابع اطلاعاتی در قالب یک یا چند قفسه اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساخت کتابخانه در سایت های مسکن ملی همدان

لزوم ساخت کتابخانه در سایت های مسکن ملی همدان