مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-29اقتصادي

برخورد با 10 واحد صنفی متخلف در استان قزوین


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه پایش مستمر بازار در استان ادامه دارد، گفت: با 10 واحد صنفی متخلف در قزوین برخورد شد.

- جمشید خدایاری صبح یکشنبه 7 آبان با اشاره به نظارت سازمان جهاد کشاورزی بر بازار اظهار کرد: بازرسان این سازمان به منظور رصد و پایش رعایت قوانین صنفی از 57 واحد صنفی در مناطق ناصر آباد، محمود آباد، نظام آباد و کوهین حومه شهر بازدید کردند.

وی افزود: این بازدیدها در 2 اکیپ بازرسی صبح و بعد از ظهر انجام شد که 10 واحد صنفی به دلیل عرضه خارج از شبکه، تعطیلی غیر مجاز، گرانفروشی، عدم نصب اتیکت، نبودن صاحب جواز و مباشر در واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: همچنین طی این بازدیدها خوار و بار فروشی هایی که قیمت محصولات را درج نکرده بودند جریمه شدند.

خدایاری یادآورشد: با توجه به اینکه شهروندان باید از قیمت کالا قبل از خرید اطلاع داشته باشند تأکید می شود واحدهای صنفی نسبت به درج قیمت در دید مشتری اقدام کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه 124 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 10 واحد صنفی متخلف در استان قزوین

برخورد با 10 واحد صنفی متخلف در استان قزوین