مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-05بين الملل

رایزنی های علی باقری از مسکو تا ژنو


معاون وزیر امور خارجه در دو هفته گذشته به مسکو و ژنو سفر کرد و ضمن گفت وگو درباره اوضاع غزه، در دیدار با ریابکوف و انریکه مورا در خصوص وضعیت در فلسطین و مذاکرات رفع تحریم ها نیز به رایزنی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، در هفته ای که گذشت سفری به ژنو داشت.

او در این سفر ضمن دیدار با وولکر ترک کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت غزه به گفت وگو پرداخت و یک روز بعد هم با انریکه مورا معاون جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ژنو دیدار و درباره اوضاع غزه و آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها گفت وگو کرد.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز چهارشنبه دهم آبان ماه در دیدار با وولکر ترک کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از وی خواست برای توقف فوری کشتار مردم بیگناه فلسطین و جلوگیری از نقض بیشتر حقوق بشر به غزه سفر کند.

 وی با ابراز نگرانی شدید از تداوم قتل عام مردم غزه و کشتار کودکان و زنان و مردم بیگناه توسط رژیم صهیونیستی و نقش آمریکا و چند کشور غربی در حمایت از تداوم جنایت در غزه، از کمیسر عالی حقوق بشر به عنوان عالی ترین مرجع بین المللی حقوق بشر، خواست تلاش موثری برای جلوگیری از کشتار بیگناهان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های علی باقری از مسکو تا ژنو

رایزنی های علی باقری از مسکو تا ژنو