مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-29سياسي

فعالیت 94 منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور


دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: در حال حاضر 94 منطقه آزاد و ویژه مصوب در کشور داریم که در طول سال های گذشته زحمات زیادی در این مناطق کشیده شده و در دو سال دولت سیزدهم مناطق آزاد از کج کارکردی های فاصله گرفته و اقدامات بزرگی در این مناطق شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الله عبدالملکی عصر امروز در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی رفاه مردم را به همراه خواهد داشت و این موضوع مسائله مهم نظام اسلامی است.

وی افزود: در ارتباط با مناطق آزاد نیز ما بر توجه به عنصر مهم تولید حرکت می کنیم و این امر مهم یعنی امر تولید به طور قطع باعث توسعه اقتصاد مقاومتی و در نتیجه رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی تصریح کرد: جهش تولید، افزایش صادرات، تامین نیازهای کشور، تامین منابع از خارج از کشور، انتقال فناوری و عمران و آبادانی منطقه در سیاست های مهم مناطق آزاد و ویژه داریم.

عبدالملکی گفت: در حال حاضر 94 منطقه آزاد و ویژه مصوب در کشور داریم که در طول سال های گذشته زحمات زیادی در این مناطق کشیده شده و در دو سال دولت سیزدهم مناطق آزاد از کج کارکردی های فاصله گرفته و اقدامات بزرگی در این مناطق شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 94 منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور

فعالیت 94 منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور