مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-31فرهنگي

2 روستای خراسان جنوبی در فهرست برگزیدگان جشنواره دوستدار کتاب کشور


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: 2 روستای استان در فهرست برگزیدگان نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: بنا بر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  دو روستایی درمیان شهرستان درمیان و اسفندیار شهرستان طبس در لیست  برگزیدگان کشوری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار گرفتند.

  وی افزود: باتلاش همکارانم  در کتابخانه های عمومی روستای های درمیان و اسفندیار و برنامه ریزی منظمی که از ابتدا سال  توسط اداره کل برای کسب امتیاز لازم در این خصوص انجام شد شاهد کسب این افتخار بودیم.

  وی گفت: هر ساله بر اساس شاخص هایی فرهنگی که مهمترین آنها برخورداری از کتابخانه، میزان مطالعه، سرانه عضویت و امانت کتاب است روستا ها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب می شوند که امسال دو روستای استان در این لیست قرار گرفتند.

  رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال های گذشته هم روستای استان در این فهرست قرار داشتن  افزود: با عنایت ویژه ای که استاندار جهادی و فرهیخته استان دارند ساخت کتابخانه اسفندیار به پایان برسد تا در این روستای، دوستداران کتاب ساختمان خوبی در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روستای خراسان جنوبی در فهرست برگزیدگان جشنواره دوستدار کتاب کشور

2 روستای خراسان جنوبی در فهرست برگزیدگان جشنواره دوستدار کتاب کشور