مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-19اقتصادي

وضعیت بیش از 50 شاخص اقتصادی بهتر شده است


معاون اجرایی رییس جمهوری با ذکر اینکه دولت ساخت حدود یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف کشور را اجرایی کرده است گفت: اجرا و تکمیل این برنامه راهبردی حوزه مسکن را متحول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن منصوری شنبه شب در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه روایت پیشرفت خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد: عملکرد و حاصل تلاش های دولت در 2 سال پیشرو بیشتر نمایان می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم سال 1400 در حالی فعالیت و خدمت خود را آغاز کرد که کشور با تورم 60 درصدی و کسر بودجه 480 هزار میلیارد تومانی که ام المصایب است مواجه بود.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت و بهداشت روزانه حدود 700 کشته به دلیل ابتلاء به کرونا می دادیم؛ هشت میلیارد دلار اجازه استفاده از ارز 4200 داشتیم که همه را در دولت قبل هزینه کرده بودند، تَنخواه کشور مصرف شده بود، در حوزه مدیریت تقریباً کارها رها بود، در حوزه انرژی ناترازی های جدی داشتیم.

منصوری گفت: ذخایر کالاهای اساسی در برخی از استان ها به کمتر از دو هفته رسیده بود، این از نظر امنیت غذایی اتفاق خطرناکی بود؛ کشور در این شرایط تحویل گرفته شد در حالی که موضوع روز پرداخت حقوق بود.

وی افزود: دولت سیزدهم با تغییر رویکرد گفتمانی توانست این مشکلات را پشت سر گذارد، نگاه به درون و اتکا به ظرفیت های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیش از 50 شاخص اقتصادی بهتر شده است

وضعیت بیش از 50 شاخص اقتصادی بهتر شده است