مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:562023-11-20سياسي

سردار نقدی: غزه گورستان لیبرال دموکراسی غرب شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست تبیینی با معاونان مدارس شهر کرمان که در محل سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: حرکت و قیام طوفان الاقصی نشان داد که پیروزی فلسطین و وعده امام خامنه ای مبنی بر نابودی رژیم صهیونسیتی چقدر نزدیک است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: یوم الله 15 مهر این واقعیت را آشکار کرد که قدرت خداوند مافوق قدرت بشری است و هر کاری که اراده کند، اتفاق می افتد، او بر عهد خود پابرجاست و اگر مؤمنان جهاد را پیشه کنند، دست خدا به کمک شان می آید.

وی از تحریم 17 ساله و همه جانبه در غزه سخن گفت و با اشاره به اینکه آنها حتی آذوقه خود را به سختی پیدا می کنند، بیان داشت: هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونسیتی و ماهواره های او لحظه به لحظه آنجا را بررسی و رصد می کنند و اشراف کامل دارند.

وی ادامه داد: اما در این نقطه که نصف شهر تهران است، کارخانه موشک سازی ایجاد و حماس نیروهایش را آماده می کند و بدون اینکه دشمن متوجه شود، لایه های امنیتی، مراقبتی و اشراف اطلاعاتی را می شکند و شبیه افسانه ها عملیات انجام می دهد.

سردار نقدی مقاومت ملت فلسطین و مردم غزه را بالاتر از افسانه عملیاتی حماس خواند و خاطرنشان کرد: آنها می دانستند بعد از این عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: غزه گورستان لیبرال دموکراسی غرب شده است

سردار نقدی: غزه گورستان لیبرال دموکراسی غرب شده است