مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-18سياسي

ارائه خدمات شتاب صندوق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور


با حضور یکی از اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، برای اولین بار در کشور از کارت شتاب یکی از صندوق های قرض الحسنه در کاشمر رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور یکی از اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، برای اولین بار در کشور از کارت شتاب یکی از صندوق های قرض الحسنه در کاشمر رونمایی شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز 26 آبان ماه، در مراسم رونمایی از کارت شتاب صندوق قرض الحسنه در کاشمر، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور یکی از صندوق های قرض الحسنه کاشمر توانست با رونمایی از کارت شتاب، خدمات الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه دهد و این مایه افتخار است.

حجت الاسلام جواد نیک بین با بیان اینکه صندوق های قرض الحسنه نهادهایی مردمی و خودجوش هستند، اظهار کرد: در حالی که بانک ها در ارائه تسهیلات سخت گیری های فراوانی دارند، اما صندوق های قرض الحسنه در این شهر بسیاری از مشکلات مردم را با ارائه تسهیلات رفع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه نوع عملکرد صندوق های قرض الحسنه منطقه موجب شده که مردم اعتماد بسیاری به آنها داشته باشند، بیان کرد: صندوق های قرض الحسنه، مصداق عمل خیر و کمک مؤمنانه به همنوعان هستند.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه باسابقه ترین صندوق های قرض الحسنه کشور در منطقه ترشیز به خصوص شهرستان کاشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات شتاب صندوق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور

ارائه خدمات شتاب صندوق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور