مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-12ورزشي

اضافه شدن زمین تیراندازی و اهداف پروازی به مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع)


در دیدار رییس فدراسیون تیراندازی و استاندار خراسان رضوی اضافه شدن زمین تیراندازی و اهداف پروازی به مجموعه ورزشی ثامن الائمه (علیه السلام) مورد بحث و توافق قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی با یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به مزیت های ورزشی استان اظهار کرد: خراسان رضوی با وجود جمعیت 7 میلیون نفری، ظرفیت و استعداد فراوانی در همه رشته های ورزشی داراست.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه اقبال فراوانی نسبت به مشهد مقدس برای برگزاری رویدادهای گوناگون وجود دارد، افزود: یک سایت مجزا برای تیراندازی و اهداف پروازی در مجموعه ورزشی ثامن جانمایی خواهیم کرد و از طرفی خواستار این هستیم تا تجهیز آن توسط فدراسیون تیراندازی صورت بگیرد.

رییس فدراسیون تیراندازی در بخشی از این نشست صمیمانه اظهار کرد: تاکنون به 31 استان کشور سفر داشته ایم و نسبت به تامین نیازمندی های این استان ها گام هایی برداشته شده است.

مرتضی قربانی به جایگاه رشته تیراندازی پرداخت و افزود: تیراندازی در دو نوع تفنگ و تپانچه است اما با این وجود 31 رشته ورزشی در ورزش تیراندازی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن زمین تیراندازی و اهداف پروازی به مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع)

اضافه شدن زمین تیراندازی و اهداف پروازی به مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع)