مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-12فرهنگي

علی مسعودی «بدل» را کلید زد/ ورود دوباره تلویزیون به کمدی سازی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی به تازگی کلید خورده است و جمعی از بازیگران طنز قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند.

- علی مسعودی بدل را کلید زد/ ورود دوباره تلویزیون به کمدی سازی سریال طنز بدل به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی با بازی فرزانه سهیلی کلید خورده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال بدل به کارگردانی علیرضا مسعودی به تازگی کلید خورده است و جمعی از بازیگران طنز قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند.

تصویربرداری این سریال در حال حاضر با بازیگران جوانی که این سال ها در مجموعه های طنز حضور داشته اند آغاز شده است و قرار است بازیگران باسابقه هم در ادامه به کار اضافه شوند.

سریال بدل محصول جدید سیمافیلم است که اخیراً هم مهدی نقویان از آن به عنوان یکی از آثار در حال تولید خود نام برده است که به ماجرای تحول انسان در فضایی طنز پرداخته است.

فیلمنامه این سریال در 26 قسمت به نگارش درآمده است و خود علی مسعودی آن را نوشته است.

در اولین سکانس ها از این سریال فرزانه سهیلی به ایفای نقش می پردازد.

هنوز معلوم نیست این سریال طنز به رمضان و نوروز 1403 برسد یا خیر، اما تلویزیون وارد میدان کمدی سازی با کارگردانان مختلفی شده است که از جمله آن ها زیرخاکی به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مسعودی «بدل» را کلید زد/ ورود دوباره تلویزیون به کمدی سازی

علی مسعودی «بدل» را کلید زد/ ورود دوباره تلویزیون به کمدی سازی