مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-13بين الملل

عمار حکیم خواستار آتش بس فوری در غزه شد


درحالی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ویژه به بیمارستان ها ادامه دارد، رییس جریان الحکمه عراق خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد.

- درحالی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ویژه به بیمارستان ها ادامه دارد، رییس جریان الحکمه عراق خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارث نیوز، عمار حکیم، رییس جریان الحکمه عراق در دیدار با سفیر ایتالیا در بغداد خواهان آتش بس فوری در جنگ غزه و بازگشایی گذرگاه ها برای ورود کمک های بشردوستانه شد و تأکید کرد که جامعه بین المللی باید به مسئولیت های خود در قبال بحران انسانی در غزه عمل کند.

وی تأکید کرد: ما بر اهمیت پایان دادن به سیاست یک بام و دو هوا در برخورد با حقوق بشر و آزادی بیان و حمایت از غیرنظامیان و تقویت روابط میان بغداد و رم در جهت تحقق منافع دو کشور تأکید کردیم.

در حالی که جنگ غزه وارد سی و هشتمین روز خود شده، نبردهای شدیدی میان مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر در چندین منطقه در نوار غزه ادامه دارد.

بارزترین این مناطق اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه است که به طور رسمی از کار افتاده است، در حالی که اشغالگران به حملات شدید خود به مناطق مختلف نوار ادامه می دهند.

این حملات به دنبال عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم خواستار آتش بس فوری در غزه شد

عمار حکیم خواستار آتش بس فوری در غزه شد