مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-12ورزشي

حمله سپاهان با یک گروهان پرسپولیسی به یحیی!


سپاهان پرستاره مورایس چیزی نیست جز گروهی از ستاره های بزرگ و دستچین شده از پرسپولیس؛ که البته برخی از آنها به دلیل سلایق یحیی گل محمدی از این تیم رانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ امروز دو تیم سپاهان و پرسپولیس درحالی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر هم قرار خواهند گرفت که حضور تعدادی از شاگردان سابق گل محمدی در ترکیب طلایی پوشان، حساسیت این دیدار را دوچندان کرده است.

در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) از ساعت 16:30 پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت.

این بازی با وجود حساسیت های خاصی که همیشه با خود داشته، تقابل شاگردان سابق و بعضا مغضوب گل محمدی با لباس سپاهان در برابر پرسپولیس خواهد بود.

بازیکنانی که این روزها تبدیل به ستاره بی چون چرای سپاهان و خوزه مورایس شده اند.

  رامین رضاییان رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم به پرسپولیس بازگشت اما علی رغم نمایش خوب خود در پایان فصل با نظر گل محمدی از این تیم جدا و راهی سپاهان شد.

وی در این تیم عملکرد فوق العاده ای داشته و در این هفته نیز با درخشش در دیدار با آلمالیق ازبکستان در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سپاهان با یک گروهان پرسپولیسی به یحیی!

حمله سپاهان با یک گروهان پرسپولیسی به یحیی!