مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-19اقتصادي

انتقاد استاندار سیستان و بلوچستان از فرآوری محصولات معدنی در خارج از استان


استاندار سیستان و بلوچستان فرآوری محصولات معدنی استان در خارج از استان گفت: در حال حاضر محصولات معدنی در خارج از استان فرآوری می شود و هیچ سهمی از صادرات آن عاید استان نمی شود که این موضوع به ضرر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه شورای معادن استان بر استفاده از ظرفیت های استان های دیگر از جمله کرمان، خراسان رضوی و یزد تاکید کرد و گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه شهرک های صنعتی و حوزه معادن با استان های دیگر ارتباط بگیرید و از ظرفیتها و تجربیات موفق این استان ها در حوزه سرمایه گذاری بهره بگیرید.

وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بالقوه ای فراوانی دارد که سرمایه گذاری و به بالفعل رسیدن این ظرفیت ها به نفع استان های دیگر نیز هست.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وجود مرزهای زمینی و دریایی و وجود منطقه آزاد چابهار ظرفیت های خوبی برای فرآوری محصولات در استان و صادرات آن به خارج از کشور است.

وی با انتقاد از فرآوری محصولات معدنی استان در خارج از استان گفت: در حال حاضر محصولات معدنی در خارج از استان فرآوری می شود و هیچ سهمی از صادرات آن عاید استان نمی شود که این موضوع به ضرر استان است.

 کرمی تاکید کرد: همه سرمایه گذاران ایرانی ساکن در کشورها و استان های دیگر را برای سرمایه گذاری به استان دعوت کنید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار سیستان و بلوچستان از فرآوری محصولات معدنی در خارج از استان

انتقاد استاندار سیستان و بلوچستان از فرآوری محصولات معدنی در خارج از استان