مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-31اجتماعي

افتتاح 33 پایگاه بسیج دانش آموزی در 33 مدرسه غیردولتی زنجان


مدیرکل آموزش پرورش استان زنجان گفت: همزمان با آیین راه اندازی و فعال سازی همزمان 1358 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدار غیردولتی در سراسر کشور 33 پایگاه نیز در مدارس غیردولتی زنجان افتتاح شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش پرورش استان زنجان گفت: همزمان با آیین راه اندازی و فعال سازی همزمان 1358 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدار غیردولتی در سراسر کشور 33 پایگاه نیز در مدارس غیردولتی زنجان افتتاح شد.

علی اسماعیلی امروز (9 آبان ماه) در آیین راه اندازی و فعال سازی همزمان 1358 پایگاه بسیج دانش آموزی در 1358 مدرسه غیردولتی در سراسر کشور، با اشاره به اینکه در مسائل تربیتی مدارس دولتی و غیردولتی تفاوتی باهم ندارند، اظهار کرد: علاوه بر پایگاه بسیجی که امروز در مدرسه شمس افتتاح شد این پایگاه ها در 33 مدرسه غیردولتی دیگر استان نیز افتتاح می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی، ادامه داد: مبدأ آغاز نام گذاری هفته بسیج دانش آموزی شهادت شهید حسین فهمیده نوجوان 13 ساله ای است که در یک برهه از زمان خاص یک تصمیم ویژه گرفت که این تصمیم وی تاریخ ساز شد.

اسماعیلی با توضیح اینکه کاری که این نوجوان بسیجی کرد به قدری ارزشمند بود که امام راحل بعد از شهادت ایشان فرمودند: رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 33 پایگاه بسیج دانش آموزی در 33 مدرسه غیردولتی زنجان

افتتاح 33 پایگاه بسیج دانش آموزی در 33 مدرسه غیردولتی زنجان