مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-15سياسي

دولت سیزدهم در حوزه های مختلف دستاورد های بسیاری داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت شامگاه چهارشنبه در نشست تبیین دستاورد های وزارت بهداشت، - رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت:دولت سیزدهم در حوزه های مختلف دستاورد های بسیاری داشته است و افتخارات بزرگی برای مردم ما کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت شامگاه چهارشنبه در نشست تبیین دستاورد های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در نمایشگاه روایت پیشرفت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: الحمدلله در دوره ای زندگی می کنیم که دولتمردان ما در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی خود رویش های بزرگی در کشور رقم زده اند.

وی افزود: این رویش ها باعث خرسندی دوستان و خشم دشمنان ما شده است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصریح کرد: اتفاق مثبتی که این روز ها در این نمایشگاه شاهد آن هستیم حضور و توجه وزرای دولت سیزدهم به روایت پیشرفت است.

وی اشاره کرد: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف دستاورد های بسیاری داشته است، برای مثال در آغاز دولت سیزدهم روزانه 700 خانواده به دلیل ویروس کرونا داغ دار می شدند، اما با تلاش دولت در مدت زمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در حوزه های مختلف دستاورد های بسیاری داشته است

دولت سیزدهم در حوزه های مختلف دستاورد های بسیاری داشته است