مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-21فرهنگي

با این نمایشگاه دست مشکلات رو می شود/ نه به بن کتاب!


مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که برپایی نمایشگاه کتاب های تخصصی آموزش هنر موجب شناسایی کاستی های این حوزه خواهد شد؛ او درباره نقش رسانه ها در ایجاد پیوند میان مخاطب و کتاب نیز بر این نکته تاکید می کند که نقش صدا و سیما در این زمینه اهمیت دارد.

- 27 آبان ماه (شنبه) نمایشگاه کتب آموزش هنر در تالار وحدت برپا شد.

برگزاری نمایشگاه با هماهنگی معاونت هنری وزارتخانه فرهنگ و ارشاد، 12 نشر خصوصی کتب هنری و تعاونی انتشارات تهران برنامه ریزی شده است.

این نمایشگاه تا فردا ادامه خواهد داشت و اگرچه که در حال حاضر نمی توان از استقبال مخاطبان و نقطه نظر ناشران که برگزاری چنین نمایشگاه هایی منوط به نگاه آن ها نیز هست نظر قطعی ارائه کرد، اما به نظر می رسد وزارتخانه متولی در هفته کتاب، بر نزدیک کردن سه ضلع هنر، مخاطب و کتاب تاکید دارد؛ در همین راستا مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد به نقش صداوسیما در این زمینه نیز تاکید کرده است.

محمدحسین نیرومند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب های تخصصی آموزش هنر در تالار وحدت عنوان کرد که جامعه نشر ایران که چراغ کتاب های هنری را علیرغم همه مشکلات روشن نگه داشتند او گفت: زحمات جامعه نشر با برگزاری رویدادهایی مانند برپایی نمایشگاه است که دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این نمایشگاه دست مشکلات رو می شود/ نه به بن کتاب!

با این نمایشگاه دست مشکلات رو می شود/ نه به بن کتاب!