مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-30سياسي

دستگاه ها برای برگزاری «اردوهای راهیان پیشرفت» مساعدت کنند


از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت استقبال می کنیم و دستگاه ها برای تحقق این امر مساعدت های لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان اظهارکرد: از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت استقبال می کنیم و دستگاه ها برای تحقق این امر مساعدت های لازم را داشته باشند.

وی گفت: اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از صنایع و شرکت ها خاطره ای خوش برای دانش آموزان رقم زده و در حرکت آنان در آینده و قرارگیری آنان در مسیر رشد و تعالی شغلی و تحصیلی موثر خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با وجود پیشرفت ها و دستاوردهای مهم کشور، دشمن تمام سعی خود را در جهت سیاه نمایی به کار گرفته است تا ناامیدی و یاس را به جامعه و به ویژه به نوجوانان و جوانان منتقل کند، افزود: همزمان با اردوی راهیان نور برگزاری اردوی راهیان پیشرفت نیز به منظور ایجاد زمینه هایی برای بازدید دانش آموزان از مکان های مربوط به توسعه و پیشرفت کشور نیاز است.

حسین نژاد با بیان اینکه در جلسه شورای آموزش و پرورش بنا بر این است تا با استفاده بهینه از امکانات شرایط مطلوب برای تحصیل دانش آموزان در استان فراهم شود، بیان کرد: پیگیری مصوبه شبانه روزی شدن مدارس شهرستان بام و صفی آباد کار ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها برای برگزاری «اردوهای راهیان پیشرفت» مساعدت کنند

دستگاه ها برای برگزاری «اردوهای راهیان پیشرفت» مساعدت کنند