مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-08سياسي

استقبال رسمی امامعلی رحمان از رییس جمهور کشورمان در قصر ملت تاجیکستان + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «امامعلی رحمان» رییس جمهور تاجیکستان در محل قصر ملت دوشنبه به صورت رسمی از دکتر سید ابراهیم رییسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، - استقبال رسمی امامعلی رحمان از رییس جمهور کشورمان در قصر ملت تاجیکستان + فیلم رییس جمهور تاجیکستان در محل قصر ملت دوشنبه به صورت رسمی از آیت الله رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در محل قصر ملت دوشنبه به صورت رسمی از دکتر سید ابراهیم رییسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و تاجیکستان، اعضای هیئت های عالیرتبه دو کشور به یکدیگر معرفی شدند.

بلافاصله پس از برگزاری مراسم استقبال از دکتر رییسی از سوی رییس جمهور تاجیکستان، ملاقات خصوصی روسای جمهور در قصر ملت برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز مذاکرات دوجانبه هیئت های عالیرتبه دو کشور برگزار می شود.

پس از این نشست، اسناد مهم همکاری های دوجانبه میان ایران و تاجیکستان در حضور دکتر رییسی و امامعلی رحمان به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال رسمی امامعلی رحمان از رییس جمهور کشورمان در قصر ملت تاجیکستان + فیلم

استقبال رسمی امامعلی رحمان از رییس جمهور کشورمان در قصر ملت تاجیکستان + فیلم