مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-04سياسي

زنگ استکبارستیزی در زنجان نواخته شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از برجسته ترین نقش ها را دانش آموزان در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و مسیر انقلاب که نیاز به دفاع داشتیم، - ایسنا/زنجان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از برجسته ترین نقش ها را دانش آموزان در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و مسیر انقلاب که نیاز به دفاع داشتیم، ایفا کردند، افزود: دانش آموزان باید در خصوص چرایی شهید شدن دانش آموزان و فداکاری آنان فکر کنند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز (13 آبان ماه) در مراسم روز دانش آموز و نواختن زنگ استکبارستیزی که در دبیرستان ماندگار شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران فداکاری های زیادی کردند تا کشور ما یک کشور مستقل و خودآگاه باشد و در این مسیر آحاد جامعه نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه یکی از برجسته ترین نقش ها در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و مسیر انقلاب که نیاز به دفاع داشتیم را دانش آموزان، ایفا کردند، افزود: دانش آموزان باید در خصوص چرایی شهید شدن دانش آموزان و فداکاری آنان فکر کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تصمیم اینکه دانش آموزی به جبهه برود، فردی نبوده و حتماً در این سن و سال تصمیم جمعی خانوادگی بوده است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ استکبارستیزی در زنجان نواخته شد

زنگ استکبارستیزی در زنجان نواخته شد