مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-06بين الملل

واکنش امارات به اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه


امارات اظهارات «شرم آور و غیرقابل قبول» وزیر میراث رژیم صهیونیستی درخصوص استفاده از بمب هسته ای علیه نوار غزه را محکوم و اعلام کرد، این اقدام با قوانین بین المللی منافات دارد.

- امارات اظهارات شرم آور و غیرقابل قبول وزیر میراث رژیم صهیونیستی درخصوص استفاده از بمب هسته ای علیه نوار غزه را محکوم و اعلام کرد، این اقدام با قوانین بین المللی منافات دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه امارات اعلام کرد، اظهارات آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی به نقض گسترده قوانین بین المللی و قوانین بشردوستانه و نیز ارتکاب جنایت های جنگی ترغیب می کند و نگرانی های جدی ای را درخصوص قصد ارتکاب جنایت کشتار جمعی به وجود می آورد.

براساس گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، امارات مخالف استفاده از تسلیحات هسته ای است و اولویت فوری حفاظت از جان غیرنظامیان و ارائه کمک های بشردوستانه لازم به آنها است.

وزارت خارجه امارات بر لزوم برقراری فوری آتش بس جهت جلوگیری از خونریزی و همچنین بر اهمیت برخورداری غیرنظامیان از حمایت و حفاظت کامل به موجب قوانین و معاهدات بین المللی تاکید کرد.

دولت امارات از جامعه جهانی خواست از هیچ تلاشی برای ممانعت از وخامت بیشتر اوضاع در اراضی فلسطینی و پیشبرد تمامی تلاش ها برای برقراری صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امارات به اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه

واکنش امارات به اظهارات وزیر صهیونیست درباره استفاده از بمب هسته ای در غزه