مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 04:102023-10-29سياسي

پویش ملی«حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان از برگزاری بیش از 14 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این استان خبر داد و گفت: پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» به صورت ملی برگزار می شود.

- هادی توفیقی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه بسیج دانش آموزی به عنوان بزرگ ترین تشکل دانش آموزی کانونی در سطح مدارس فعالیت دارد، اظهار داشت: بسیج دانش آموزی، ارتش ده ها میلیونی و دروازه ورود اعضا بسیج است و مجموعه فعالیت های متنوع و متعددی در سطح مدارس با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش را اجرایی و عملیاتی می کند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان رویکردهای هفته بسیج دانش آموزی را شامل امید آفرینی، نشاط آفرینی و هویت ملی برشمرد و گفت: برنامه ها در سه سطح مدرسه، استانی و کشوری طراحی شده اند.

برگزاری 14 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی وی با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است، افزود: در همین راستا بیش از 14 عنوان برنامه در قالب یک هزار و 870 مراسم در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی«حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» برگزار می شود

پویش ملی«حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» برگزار می شود