مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-11سياسي

محدودیت های صید بی رویه در سددرودزن برای حفظ گونه های محیط زیستی است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر ماهی در سد درودزن گفت: محدودیت های که برای صید بی رویه در این دریاچه اعمال می شود، - ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر ماهی در سد درودزن گفت: محدودیت های که برای صید بی رویه در این دریاچه اعمال می شود، به منظور حفظ گونه های محیط زیست و جلوگیری از نابودی این ذخایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف حسنی امروز، 20 آبان در نشست نمایندگان تعاونی صیادان شهرستان مرودشت که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات صیادان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: مشکلات تعاونی صیادان به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در شیراز منتقل شده و از طریق ادارات کل حفاظت محیط زیست، آب منطقه ای و شیلات موضوع پی گیری خواهد شد.

وی در عین حال بر لزوم حفاظت و نگه داری از ذخایر ماهی در دریاچه سد درود زن تاکید کرد و گفت: اگر محدودیت هایی برای صید بی رویه در این دریاچه اعمال می شود به منظور حفظ گونه های محیط زیست و جلوگیری از نابودی این ذخایر است.

حسنی با تقدیر از نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوع بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای تامین نظر صیادان و در عین حال حفظ محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های صید بی رویه در سددرودزن برای حفظ گونه های محیط زیستی است

محدودیت های صید بی رویه در سددرودزن برای حفظ گونه های محیط زیستی است