مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-28سياسي

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند


شورای هفت نفره متشکل از آناهیتا غنی زاده، ناصر آویژه، سیدحسین فدایی حسین ، آرش شریف زاده، فریبا دلیری ، هنگامه مفید و نیما بیگلریان انتخاب آثار برای اجرای عمومی در تالار هنر را بر عهده گرفتند.

- شورای هفت نفره متشکل از آناهیتا غنی زاده، ناصر آویژه، سیدحسین فدایی حسین ، آرش شریف زاده، فریبا دلیری ، هنگامه مفید و نیما بیگلریان انتخاب آثار برای اجرای عمومی در تالار هنر را بر عهده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، محسن امیری مدیر تالار هنر با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین اقدامات یک مدیر تالار انتخاب اثر نمایشی است.

در واقع همه کارهایی که داریم انجام می دهیم، باید منتج به بهترین انتخابمان بشود.

از جمله نکاتی که در این راستا مدنظر قرار دادیم این بود که کیفیت ارتقا پیدا کند، شان و منزلت تنها تالار حرفه ای تولید و اجرای تئاتر کودک و نوجوان حفظ شود.

بحث اقتصاد و گیشه و از سوی دیگر بحث عدالت فرهنگی چنانکه سالن به طور مساوی به خود هنرمندان اختصاص پیدا کند نیز از دغدغه هایی بود که وجود داشت.

امیری ادامه داد: یک راه این بود که خود مدیریت به تنهایی تصمیم بگیرد.

راه دیگر این که مدیر با خرد همکارانش تصمیم بگیرد اما راه سومی هم وجود دارد؛ این که خود هنرمند برای خودش، کارش و جریان حرفه ای کارش تصمیم بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند