مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-23سياسي

تغییر نام میدان البرز اراک به نام فلسطین


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: تغییر نام میدان البرز اراک به فلسطین در کمیته نامگذاری شورای اسلامی این شهر با اکثریت آرا به تصویب رسید.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: تغییر نام میدان البرز اراک به فلسطین در کمیته نامگذاری شورای اسلامی این شهر با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سید وحید میرنظامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و نیاز به حمایت از انتفاضه، جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین، شورای اسلامی شهر اراک در این راستا و به منظور حمایت معنوی از این مردم مظلوم، به دنبال نامگذاری یکی از معابر یا میادین به نام فلسطین بود تا همراهی و همدردی خود را با آنان اعلام کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی معابر و میادین شهر درخور این نام نبوده و برخی شرایط تغییر نام نداشتند و با در نظر گرفتن اینکه برخی معابر یا میادین مانند میدان شورا با حافظه تاریخی مردم اراک گره خورده و اینکه تخریب و بازسازی المان های برخی از آنها نیازمند هزینه بود، میدان البرز برای این نام پیشنهاد شد.

میرنظامی افزود: با توجه به قرار گرفتن میدان البرز در نزدیکی مصلای بیت المقدس و اینکه این مصلی محل تجمع بیساری از مومنین، انقلابی ها و نمازگزاران در مناسبت های مختلف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام میدان البرز اراک به نام فلسطین

تغییر نام میدان البرز اراک به نام فلسطین