مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-18حوادث

سارقان 60 فقره سرقت از شبکه برق هوایی شهر اصفهان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت سیم برق و کابل شبکه برق هوایی در شهر اصفهان در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 60 فقره سرقت خبر داد.

- حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی در شهر اصفهان که منجر به قطعی برق منازل و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه های وقوع جرم، سرنخ های موجود در محل ها را جمع آوری و با  بهره گیری از تخصص، تجربه و ابزارهای هوشمند خود در نهایت موفق شدند هویت باندی 3 نفره از سارقان در حرکت که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

ترکیان گفت: پس از شناسایی متهمان این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و در کمترین زمان مخفیگاه آنان مشخص و پس از محاصره این مکان در یک عملیات ضربتی هر 3 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به کشف 700 کیلوگرم سیم و کابل برق و 2 عدد قیچی با دسته عایق و یک دستگاه خودرو دارای سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 60 فقره سرقت از شبکه برق هوایی شهر اصفهان دستگیر شدند

سارقان 60 فقره سرقت از شبکه برق هوایی شهر اصفهان دستگیر شدند