مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-19پزشكي

بکارگیری 14هزار پرستار تا یک ماه آتی / تلاش برای تکمیل امکانات درمانی جنوب تهران


وزیر بهداشت از برنامه ریزی های انجام شده برای تکمیل امکانات درمانی برای کمربند جنوبی تهران خبر داد و در عین حال با اشاره به جذب نیروهای جدید در وزارت بهداشت گفت: - وزیر بهداشت از برنامه ریزی های انجام شده برای تکمیل امکانات درمانی برای کمربند جنوبی تهران خبر داد و در عین حال با اشاره به جذب نیروهای جدید در وزارت بهداشت گفت: 14 هزار نیروی پرستار تا یک ماه آینده در کشور مشغول به کار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح بیمارستان شهریار که امروز با حضور رییس جمهور انجام شد، گفت: در برنامه داریم که بتوانیم کمربند جنوبی تهران را از نظر درمانی تکمیل کنیم.

بر همین اساس نیز با افتتاح بیمارستان شهریار، تا امروز حدود 1700 تخت را افتتاح کرده ایم.

وی گفت: 1400 تخت دیگر را نیز افتتاح خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمارستان شهریار همه بخش های درمانی را داراست و یک بیمارستان جامع و جنرال هاسپیتال است، افزود: 42 تخت اورژانس و 10 تخت اتاق عمل در این بیمارستان برقرار است و تمامی درمان های لازم را در این بیمارستان پیش بینی کرده ایم.

عین اللهی گفت: بیمارستان شهریار بیمارستانی کاملا به روز است و اتاق ها همه دو تخته و آماده خدمت رسانی هستند و کار اصلی این بیمارستان نیز آن است که مردم جنوب شهر را با پوشش بیمه ای خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 14هزار پرستار تا یک ماه آتی / تلاش برای تکمیل امکانات درمانی جنوب تهران

بکارگیری 14هزار پرستار تا یک ماه آتی / تلاش برای تکمیل امکانات درمانی جنوب تهران