مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-15دانش

رویداد سکوی پرتاب قزوین برگزار شد


رویداد سکوی پرتاب با هدف شناسایی و سرمایه گذاری استارتاپ های بذری و پیش بذری استان قزوین امروز در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد .

- شایان امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رویداد سکوی پرتاب قزوین اظهار کرد: این رویداد با هدف شناسایی و سرمایه گذاری استارتاپ های بذری و پیش بذری استان قزوین امروز با حضور رییس و مدیران پارک علم و فناوری قزوین، جمعی از مدیران استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و مجموعه های استارتاپی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد .

وی افزود: در این رویداد چهار تیم استارتاپی که توانسته اند از مراحل غربالگری عبور کنند امروز طرح تکمیلی خود را نزد شورای داوران ارائه دادند.

مدیر رویداد سکوی پرتاب قزوین اضافه کرد: محمدمهدی دوستی، شایان امانی، احمدرضا صادقی، مهدی زهرایی، محمد گروه ای و مسعود بابایی از داوران این رویداد بودند که همگی نماینده های سرمایه گذاران خطر پذیر در حوزه استارتاپ و شرکت های دانش بنیان هستند.

امانی خاطرنشان کرد: داشتن استراتژی ورود به بازار و پتانسیل ورود به بازار رقابتی، مقیاس پذیری مدل کسب و کار، دارا بودن نقشه توسعه محصول و داشتن مزیت رقابتی پایدار و ارزش پیشنهادی مشخص و شفاف، کیفیت محصول اولیه کسب و کار، شایستگی افراد تیم به فراخور نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد سکوی پرتاب قزوین برگزار شد

رویداد سکوی پرتاب قزوین برگزار شد