مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-28سياسي

موضع گیری خواهران مطالبه گر نسبت به هنجارشکنی یک پزشک در آمل


جمعی از خواهران مطالبه گر عفاف و حجاب از موضع گیری محکم و به موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جمعی از خواهران مطالبه گر عفاف و حجاب از موضع گیری محکم و به موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند.

جمعی از خواهران مطالبه گر عفاف و حجاب استان مازندران با آیت الله محمدی لایینی دیدار و از مواضع صریح، محکم و به موقع وی نسبت به اتفاقات رخ داده در مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن تشکر کرده و خواستار پیگیری جدی این مسئله و مجازات بازدارنده فرد خاطی و مسوولان حاضر در آن برنامه شدند.

در این دیدار آیت الله محمدی لایینی باتشکر از دغدغه مندی بانوان مطالبه گر گفت: این جسارت و هتک حرمت نسبت به امر حجاب از سوی این پزشک و بدتر از آن بی تفاوتی مسوولان حاضر در آن مراسم موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد  و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و البته برخوردهای لازم قانونی در این خصوص صورت گرفته و می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری گروه های مردمی و خانواده های شهدا افزود: باید گروه های مطالبه گر و مردمی و خانواده های شهدا نسبت به این مسائل در کنار امر به معروف و نهی از منکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری خواهران مطالبه گر نسبت به هنجارشکنی یک پزشک در آمل

موضع گیری خواهران مطالبه گر نسبت به هنجارشکنی یک پزشک در آمل