مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-29سياسي

اجرای مانور پدافند غیرعامل در حوزه بیماری های مشترک انسان و دام در نهاوند


مانور پدافند غیرعامل در حوزه بیماری های مشترک میان انسان و دام در شهرستان نهاوند با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایری و با حضور فرماندار، - ایسنا/همدان مانور پدافند غیرعامل در حوزه بیماری های مشترک میان انسان و دام در شهرستان نهاوند با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایری و با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار زرین دشت همزمان با هفته پدافند غیرعامل در مناطق عشایری برزول برگزار شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند یکشنبه 7آبان ماه در این مانور، گفت: اداره دامپزشکی به دلیل مسئولیتش در حفظ و حراست از سرمایه دامی و تامین سلامت و بهداشت جامعه انسانی، در تامین غذای مردم در شرایط عادی و بحرانی و تهاجمی دشمن نقش حیاتی دارد.

میثم قیاسی اظهار کرد: مانورهایی از این قبیل برای آگاهی بخشی و ارتقاء سطح اطلاعات دامپروران، افزایش هماهنگی و هم پوشانی دستگاه های متولی، تبادل تجربه، بهبود عملکرد در شرایط بحرانی و بررسی مشکلات موجود برگزار می شود.

وی افزود: اطلاع رسانی بهتر در حوزه بهداشت دام ضروری است زیرا جمعیت زیادی از عشایر امکان حضور در این مانورها و دوره های آموزشی را ندارند و باید راه های پیشگیری و مقابله با بیماری ها برای این قشر نیز تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور پدافند غیرعامل در حوزه بیماری های مشترک انسان و دام در نهاوند

اجرای مانور پدافند غیرعامل در حوزه بیماری های مشترک انسان و دام در نهاوند