مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-02اجتماعي

احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب استان ها


احتمال آبگرفتگی محدود معابر، احتمال جاری شدن روان آب ، وزش باد شدید موقتی، احتمال خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهن سال، - احتمال تاخیر در پرواز و احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و طغیان رودخانه ها در 9 استان و تشدید بارندگی ها و احتمال آبگرفتگی محدود معابر در اغلب استان ها هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، در نواحی مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات بارش برف از پنجشنبه تا شنبه (11 تا 13 آبان) خبر داد.

  این شرایط جوی روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال شرق خوزستان، غرب و جنوب اصفهان و لرستان، جمعه در نوار شرقی خوزستان و شنبه در گیلان، اردبیل و مازندران پیش بینی می شود.

  در اثر این مخاطره جوی اختلال در سفرهای بین شهری، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، وزش باد شدید موقت، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهن سال، اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی و خسارت به ماشین آلات و محصولات باغی و زراعی مورد انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب استان ها

احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب استان ها