مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-26سياسي

گزارش سومین روز از همایش راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت


سومین روز از نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت، که از 2 تا 5 آبان، با یادبود شهید سیدمجتبی نواب صفوی در تهران و به همت قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت با همکاری مرکز آموزش راویان پیشرفت معاونت فرهنگی و اجتماعی .

- سومین روز از نخستین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت، که از 2 تا 5 آبان، با یادبود شهید سیدمجتبی نواب صفوی در تهران و به همت قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت با همکاری مرکز آموزش راویان پیشرفت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار می شود، پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت، که مدیریت برگزاری کلاس های این دوره را به عهده دارد، از برگزاری نمایشگاه کتاب و نیز بازدید از فناوری های نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این دوره خبر داده است.

دکتر سهیل احمدی، عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)، روز پنج شنبه(4 آبان)، در روز سوم این همایش، با اشاره به ضرورت توجه به اصل هنر در روایت، اظهار داشت: روایتگری حضرت زینب(س) هنرمندانه بود و روایت باید به قدری هنرمندانه باشد که حقانیت سخن را جبهه موافق و مخالف، هر دو درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سومین روز از همایش راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت

گزارش سومین روز از همایش راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت